sayang2 buntal

1 Feb 2013

bulan februari...

Assalamualaikum dan hai =))

salam jumaat semua... selamat tinggal januari.. selamat datang februari.. bulan dimana buntal dilahrikan... 18/2 ni genaplah umur buntal 18tahun..wah..dah makin besar buntal.. hehehe... ada sape2 yang sambut birthday bulan februari.. happy birthday buntal ucapkan.. yeah..buntal orang pertama yang wish.. huhu..

dengan hadirnya bulan februari.. buntal harap bulan ni dapat memberi tuah kepada buntal.. buntal nak jauhkan perkara2 yang boleh buat orang kecil hati.. buntal nak happykan ibubapa.. dan buntal harap buntal tade lah gaduh2 ngan si dia.. 

semalam..sebelum tido.. buntal pikir..adakah buntal dapat sambut hari lahir buntal bersama family dan orang tersayang??? nauzubillah.. itu semua kuasa Allah.. betul kan... tapi..buntal dah rancang.. masa birthday buntal.. buntal nak sambut birthday ngan kawan2 sebelum semua pergi untuk sambung belajar.. yelah.. mana tahu maybe tahun ni tahun untuk bersama yang terakhir.. nanti dah kahwin baru jumpa balik.. eh????????? hahahaha


bila usia sudah meningkat.. semakin kita lalai dengan keindahan teknologi sekarang.. kita lupa tanggungjawab kita pada yang maha esa... kita bangga hingga melupakan dengan yang diberi oleh-Nya.. buntal harap, buntal tak jadi manusia macam tu.. buntal harap dengan usia yang semakin meningkat, buntal nak belajar bersungguh-sungguh... kalau buntal dapat masuk ipta, buntal taknak hampakan kedua ibubapa buntal.. buntal nak buktikan yang buntal boleh berjaya seperti adik-beradik buntal... walaupun dengan segulung diploma.. in sha Allah. aaamin... =))

sebelum undurkan diri.. buntal nak ucapkan terima kasih kepada mak kerana lahirnya anak perempuan mak ni, mak telah bagi kasih sayang secukupnya..mak telah bekerja keras untuk mencari rezeki yang halal untuk bagi kami makan dan minum.. kak cik tahu pernah buat mak terluka hati.. buat mak marah.. kak cik minta maaf, mak.. mak.. doa mak adalah doa yang dimakbulkan oleh ALLAH.. kak cik yakin, setiap doa2 mak, ada harapan mak untuk anak2 mak.. in sha Allah.. kak cik taknak jadi anak derhaka.. kak cik akan cuba menjadi anak yang solehah.. =')


buntal taksabar nak tunggu 18/2 ni..hehehe..

XOXO,
nadhirah

TERIMA KASIH SINGGAH, BACA DAN KOMEN :)

4 comments:

Farina Hunny said...

happy birthday dik ! haha wish awal

Cik Eyra said...

happy besday adik...akak pun besday february..3hbln2... heheh

noor nadhirah said...

farina hunny : thanks kak sbb wish.. hehe..org first wish.. huhu ^,^

noor nadhirah said...

cik eyra : thanks kak.. eh..same bulan.. huhu..happy birthday kakak !! =))

diubah suai oleh cik buntal