sayang2 buntal

14 Aug 2012

awak....hati saya perit sebenar nyee :')



assalamualaikum and hai :))

hari ni buntal buat entry khas untuk mr.MH... :'')

awak.....saya tahu awak mungkin kecik hati dengan saya ats perbuatan hari tu kat awak...awak..masa tu saya memang tengah kecik hati dengan awak..hati saya marah..sakit..pale saya serabut...kalau lah awak faham saya, awak takkan tak tegur saya sampai hari ni...saya tahu...saya ego... awk..awak kena tahu...saya perempuan..saya perlukan perhatian awak...awak kan tahu kisah silam saya dengan ex saya..saya xnak macam tu... dulu...saya jer yang kena layan ex saya...diaorang takde nak bagi layanan kat saya..tapii..bile saya couple ngan awak..awak bagi perhatian kat saya...saya bahagia awak..sebab tu saya sayang awak...tapi..sejak akhir2 ni awak macam jarang nak bagi perhatian kat saya..saya tahu awak sibuk..tapi jangan lah abaikan saya.. saya fobia ....tolongggggggg lahhhhhh fahammmmmmm.......

tapi saya dah ludah kat awak..tak mungkin awak akan terima saya balik..awak..saya jahat..saya keji..awak...cari lah perempuan lain..mungkin sekarang ni saya boleh tahan sebab dapat tengok muka awak buat kali terakhir..lepas spm..kita takkan jumpe..saya pergi plkn..lepas tu amek result spm..saya tinggal tunggu result sambung pengajian saya...awak..awak kena tahu..sejauh mana jasad saya, hati saya takkan berubah... awak kena tahu tu..saya kan dah janji..kite dah kenal lebih dua tahun..jadi awak dah kenal perangai saya..saya marah..tapi marah saya sekejap jer..sakit saya sekejap jer... :))






awak...mungkin tahun ni nak beraya dengan awak tak kesampaian..maafkan saya sebab buat keputusan terburu-buru..saya tengah serabut... saya tahu cinta awak saya takkan pernah hilang...saya takkan buang mesej sayang2 awak kat saya... saya dah janji..sejahat mana awak..sebaik tu saya sayang awak..awak kan tahu..walau pon mulut saya kata benci, tak sayang..tak nak couple..tapi hati saya tak kata macam tu... awak kan faham bila orang tengah marah kan..ye..saya tahu..saya tak pernah nak jaga perasaan awak..awak jer yang jaga perasaan saya..awak kan tahu ape sebab nye kan...:D






saya harap awak akan dipertemukan jodoh..aminn... :')



selamat hari raya maaf zahir & batin...maaf kan saya sebab tahun ni kita tak raya bersama..awak..raya nanti kite pakai baju warne kelabu... tapi kita takkan bersama dengan baju kelabu tu... awak..jangan menangis k.. saya tahu..saya tak pikir panjang masa buat keputusan..maafkan saya.. hope awak dan si dia bahagia.. bye2 awak..jaga diri...sayang saya kt awak takkan hilang..awak kena inga tu..  lagi satu, awak dah janji ngan saya kan..awak takkan lepak lagi..hisap rokok lagi..nak jadi budak pandai kan.. harap awak tunaikan impian saya.. love u.. :))


dear,
nadhirah

 



TERIMA KASIH SINGGAH, BACA DAN KOMEN :)

1 comment:

Nurrul said...

La tahzan my dear :)

*itu dugaan cinta , kamu kena kuat ;)
http://youismysoul.blogspot.com/2011/08/5-ujian-cinta.html

diubah suai oleh cik buntal