sayang2 buntal

Daisypath Happy Birthday tickers

24 Aug 2012

raya : beginilah caranya :D


assalamualaikum and hello :))

tadaaaaaaaaaaaaa.......... hehehe..saja je tayang selipar raya...huhuhu...takde lah..tu gimik jer...jangan lah marah... eh2 hari ni dah raya ke-6... cepatnye masa berlalu..tapi takpe..bagus..lagi cepat masa berlalu..lagi cepat masalah selesai... ngee~

what happen this raya ???? :')) takpe2... iklan dulu...... ^__^





dah habis dah iklan nyee...hehehe... nampak macam meriah kan..memang meriah tapi ada rasa sunyi sikit..sebab tahun ni abang sulung ku tak beraya kat sini..dia beraya di ijok, selangor.. walau pon sedih..tapi sedih tu terubat..sebab ada si comel kecik tuu...raya ni first time buntal makan banyak sangat..6 kali..nampak sangat yang buntal ni tengah stress di hari raya. :')

buntal stress sebab keje sekolah tak sentuh lagi.. kasut sk tak basuh lagi..baju sk tak tahu letak kat mana..dan..buntal rindu mr.MH... :)) hohoho..cakap pasal mr.MH kan..hehehe..dia hantar kt wall fb buntal..ucap tahniah...for what mr.MH??? sebab buntal dah ada pakwe ea...no lah..mirmir tu nama panggilan manje buntal oleh kawan2 lama buntal...mirmir tu memey...huhuhu...tak kisah cemburu ke tak..buntal tepati janji..insyaallah kalau mampu bertahan lagi... :P

mr.MH tu dah ada awek..comel taw... buntal curi2 tengok .. ngee~.. adalah jeles sikit..tapi taknak kacau daun... just doakan kebahagiaan dia dan si dia... buntal tak tahu nak tunggu ke tak..sebab adalah mamat ni beriya nak ajak couple...awak2..hati saya kalau dah cakap sayang sorang..sayang tu susah nak hilang..maaf..saya tolak cinta awak..sebab saya tahu awak playboy..saya bukan macam gegirl luar sana..dah dapat sepah dibuang.. dulu yer memang tergila kan awak..sekarang tak tahu lah nak cakap macam mana... emm...

stop..stop..lagi berapa hari jer nak sk..harap2 buntal kuat hadap muka dia..awak2..nanti kat sk jangan cite2 pasal awek awak..nanti xpasal melilih airmata ni..saya nak fokus belajar..awak tu..jangan ingat awek jer..belajar..walau kita tak couple lagi..saya nak awak berjaya dalam trial dan exam sebenar nanti.. awak taknak tengok mama dan ayah awak nangis kan..cukuplah awak buat perangai hari tu.. saya dah tak boleh tolong awak lagi.. nanti awak minta tolong awek awak nanti..insyaallah dia akan bimbing awak ke jalan betul... solat jangan tinggal..ada masalah ker ingat allah..buat solat yg saya selalu suruh ok budak bucukk #rindu panggilan tu # :D

walau pon raya ni tak beraya sama si dia sebabgai "couple" tapi sebagai "kawan" oke ape..tarak masalah der..huhuhu..cume tak selalu lah berhubung...sedih sedih sedih..takpe2.. kuat kan semangat..

 
Bukan mudah untuk menerima Cinta baru setelah Hati terluka.

"awak...hati saya masih sedih teringatkan awak... saya ego..bagus lah awak tinggal kan saya..saya selalu salahkan awak.. buat perangai..sebab tu awak cakap dah tak tahan ngan perangai saya..tapi kan awak..kenapa awak ajak saya couple balik .. padahal dulu kite pernah couple.. sampai sekarang saya masih pkirkan perkara ni...takpe..tu semua ujian allah kat saya..dia nak tengok saya kuat ke tak.. insyaallah saya kuat bile saya ingat allah.. awak..semoga bahagia dengan si dia.. amin .. good luck tuk trial nanti :') "



  

dear,
nadhirah

TERIMA KASIH SINGGAH, BACA DAN KOMEN :)

No comments:

diubah suai oleh cik buntal