sayang2 buntal

Daisypath Happy Birthday tickers

18 Nov 2012

hikmah di sebalik perpisahan =')

assalamualaikum dan hai =D

# orang tetap akan tunggu dia masa kat plkn nanti #

hello korang.. maaf lah buntal tak dapat update blog selalu..maklum lah buntal tengah exam spm.. lepas spm nanti buntal update.. ni pun buntal online sebab saja je nak isi masa terluang..ececeh... ermm..ayat kat atas tu ayat yang sentiasa diingat.. ex buntal tak tahu yang hari2 buntal ingat setiap apa yang dikata..tak salah kan dia... setiap manusia pasti ada lakukan kesalahan..buntal pon sama juga ;)..

awak... saya nak tanya..kenapa dulu awak cari saya?? saya tahu jawapan awak..tapi, jujur saya cakap, saya sebenarnye tak paham ape yang cuba awak maksudkan.. saya minta maaf sebab buat2 paham..sebab sebenarnya hati saya terluka... awak.. saya minta maaf sekali lagi, masa saya jadi kekasih hati awak, saya tak mampu beri kebahagiaan seperti pasangan lain.. i know, i'm not perfect in the world.. saya tahu tu.. tapi, sekurang-kurangnya saya dah cuba awak.. tapi tiap kali saya cuba nak dekat ngan awak, awak asyik cakap awak penat... awak.. awek mana yang tak boring bila tiap kali awek nye rindu, pakwe nye cakap camtu.. awak..saya nak perhatian awak jer tu pon dah hapy kan saya...

ermm..tapi..semua tu tinggal kenangan.. ALLAH dah tentukan siapa jodoh kita.. mungkin awak bukan jodoh saya dan saya bukan jodoh awak.. tapi,saya harap sangat yang awak adalah bakal suami dan bakal kpd anak2 saya nanti.. saya bukan nak tolak qada' dan qadar ALLAH.. tapi saya selalu mimpikan awak... apakah maksud semua itu?? tiap2 hari taw awak.. macam mana saya nak lupakan awak.. tolong paham saya sayang... =')

apa yang awak cakap masa malam hari tu, saya jadikan pengajaran.. ye..saya mengaku yang saya makan hati dengan kata2 awak... awak.. jujur saya cakap..saya terlalu rindukan awak.. erm..tapi awak cakap, awak nak jadikan saya kawan baik awak... mula2 memang saya taknak..sebab ex saya jadi bestfriend.. ermm..insyaallah..saya akan cuba tunaikan impian awak..
 

 awak..saya sayang awak sangat2..rindu awak tiap2 hari... tapi.. kita dah takde pape lagi..insyaallah..kita akan jadi kawan yang baik... awak..semoga awak dapat kekasih hati yang lebih baik daripada saya okay.. yang boleh happykan awak.. sebelum tu, saya minta maaf selama kita couple, saya buat awak bosan, tak jaga perasaan awak...selalu buat awak marah..maafkan saya awak.. satu jer saya nak cakap.. "ilove" =')

DEAR,
nadhirah

 

 

TERIMA KASIH SINGGAH, BACA DAN KOMEN :)

No comments:

diubah suai oleh cik buntal