sayang2 buntal

30 Dec 2012

semua ada impian perkahwinan kan???

assalamualaikum and hello...

beerrkkkkk....alhamdulilah..hehehe...sebenarnya buntal baru lepas makan buah durian..perghh..memang mengancam menusuk kalbu.. >< hahahaha... gurau jer...dah2..cukup cerita pasal durian..kang mengidam pulak..hohhoho..meh kita ke tajuk sebenar...

korang kenal Maria Elena??? ala...yang bloggers yang famous tu..erm..kalau tak tahu juga..meh klik ni.. >>>>Maria Elena<<<<<<.... dah buka..kenal tak??? cantik kan orangnye...sebenarnya buntal bukan nak cerita pasal dia..tapi..sebelum maghrib tadi..buntal ada tengok cerita Raikan Cinta ( astro ria) ... lepas tu.. rancangan tu mengisahkan perkahwinan kakak Maria Elena... wah...cantiknye dia...suka sangat dengan pakaian yang dipakai oleh dia... yang paling buntal paling suka, masa malam berinai.. sempoi but nice gitu..huhuhu...

 
sweet kan... hope bahagia hingga ke akhir hayat..amin.. insyaallah ^__^


kalau korang nak tahu..masa tengah tengok ni..buntal berangan yang buntal naik pelamin..hahaha..ape lah..tapi..buntal tak tahu ngan siapa... adakah rizal??? atau orang lain... nauzubillah..itu semua kuasa Allah... kita hanya mampu merancang.. 

semua orang ada impian masing2 kan masa nak kahwin nanti..right???ala..jangan nk membongak ler..hehehe... impian buntal masa nak kahwin nanti..buntal nak simple tapi bermakna...taknak yang canggih2 sangat..mahal2 sangat..ikut kemampuan orang dulu2 kata... huhuhu.. kalau ikut buntal..buntal nak tunang dulu..kalau boleh setahun..tapi.. itu ikut kehendak pihak lelaki.. masa tunang..buntal nak pakai baju kurung warne kelabu... then..pakai shawl..taknak menggelebeh lah..hohoho..

lepas tu.. masa nikah..of course lah..buntal nak baju masa nikah warna putih yang lagi suci..cewaaahhhh... kalau boleh..buntal nak buat kat rumah asal... masa persandingan pula...buntal nak warna purple..my choice.. hahaha... kalau belah lelaki.ikut kata suami nanti lah..huhu..pelamin..entah lah..buntal tak tahu nak macam mana..orang zaman sekarang kan..lain2 moden... so...itu nanti..ngee~


 
simple kan.... nak macam ni lah lebih kurang..hehehe

pape pon..itu semua impian..buntal masih muda lagi..muda ke?? hahaha... bulan dua ni genap lah 18 tahun.. tapi..apa salahnya kita impikan..lepas tu, kita doa.. insyaallah..mana tahu Allah makbulkan..okey lah... buntal dah penat taip panjang2 ni..harap korang suka..kalau tak suka..minta maaf yer.. semua manusia tak perfect... selamat tinggal


# awak... saya minta maaf sebab hari tu awak menangis depan saya.. saya tak pernah tengok lelaki nangis sebab saya..saya baru tahu awak mmg betul2 sygkn saya... saya minta maaf yer... iloveu bie... muhamad rizal bin abdul rahman.. :') #


DEAR,
nadhirah

 

TERIMA KASIH SINGGAH, BACA DAN KOMEN :)

No comments:

diubah suai oleh cik buntal