sayang2 buntal

1 Jan 2013

tahun baru..kehidupan mesti baru


assalamualaikum dan hello...

wah..terpampang besar 2013 tu..hahaha..yelah.. hari ni kan dah masuk tahun baru.. so.. kena lah semangat yang baru.. lupa kan yang lepas... nanti merana diri pulak..hahahaha... dah ada azam baru belum??? lau ada.. jangan lupa tunaikan taw !!! buntal tahun ni azam taknak banyak sangat sebab takut tak tertunaikan.. sebab tahun lepas 3 perkara je yang buntal dapat tunaikan.. first.. dah belajar sungguh2.. second.. dengar cakap family.. third.. buntal dah jadi kawan yang terbaik... itu pon tak lah baik sangat..huhuu..janji buat..kan...



tadaa... ini lah lesen L kereta buntal.. comel kan.. hahaha..perasan kejap.. 16/1/2013 ni buntal dah test jpj kereta.. Ya Allah.. cepatnye..takpe..lagi cepat lagi bagus..sebab lepas ni nak pergi mana2 boleh bawa kereta..dah tak payah bawak motor... hehehe... harap tahun baru ni dapat bagi tuah kat buntal..insyaallah.. korang2..doakan supaya buntal dapat lesen P kereta yer..amin... =)

ermmm..ape lagi ea nak cerita..hahaha.. malam tahun baru korang ada keluar?? buntal tak keluar, sebab si dia nak tido awal... hehe.. pape pon selamat bekerja awak... ( lari topik kejap )... korang sempena tahun ni.. jangan lah ingat benda lama..yer..buntal tahu..tahun 2012 maybe banyak kenangan yang korang cipta kan..tak kira lah manis atau pahit... buntal pon macam tu juga.. tapi buntal malas nak toleh belakang.. pusing depan jer.. huhu.. sebab yang belakang kita dah tahu, yang depan kita tak tahu lagi.. Allah jer yang tahu...

tahun 2012 ...  memang banyak buntal belajar daripada pengalaman..lagi2 daripada ex buntal.. dia lah yang mengajar apa itu cinta.. apa itu sakit hati.. haha.. sekarang dah tak sakit hati.. sebab ada si comel... haha..buntal harap..tahun 2013 ni buntal tak jumpa atau terserempak ngan dia lagi..sebab jujur buntal cakap..kalau buntal terjumpa.. buntal nak jer tikam2 dia..what?? ganas kan..takde lah... kalau jumpa dia..buntal nak tanya kenapa sanggup bagi benda yang dah ada bekas buntal.. iaitu teddy bear putih tu.. tapi difikirkan balik, buang masa jer..dah nama pon BEKAS... watlek sudah.. ^__^.. tapi.. yang pasti.. buntal dah ada dia.. buntal akan sentiasa dengan dia..


okey lah korang..buntal nak stop di sini..nanti buntal taip cerita yang best..best ker??? hehehe.. sempena tahun baru ni.. buntal harap apa yang diimpikan akan menjadi kenyataan untuk tahun ni..ingat..jangan pandang belakang..straight ke depan.. selamat tingga >,<

 
SELAMAT TAHUN BARU 2013 !!!! ]


DEAR,
nadhirah




TERIMA KASIH SINGGAH, BACA DAN KOMEN :)

No comments:

diubah suai oleh cik buntal